سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نماشویی توسط تیم سابکار

شستشوی نما

نما هایی که کثیف شده و به مرور جرم گرفته اند فقط ب یک روش میتوانند مثل روز اول یا حتی بهتر شوند اون هم فقط شستشوی نما است .

شستشوی نما اصلا چیست ؟؟

همونطور که میدانید خداوند متعال بزرگ ترین نعمتی که بر جهان افریده است مایه حیات آب است. آب بی نهایت استفاده دارد و هر روز به نوع های مختلف در سراسر جهان چه توسط انسان یا موجودات دیگر در حال استفاده است . در چندین سال گذشته دانشندان روشی جید برای برش پیدا کردند در واقع قدرتمند ترین روش برای برش سنگ . اون هم چیزی نیست جز برش به کمک سرعت بالای آب .

دستگاه ساخته شده توسط دانشمندان آب را با سرعت باور نکردنی ای پمپ میکند و این آب به دلیل عبور از سوزنی نازک دستگاه سرعت چند ده برابری پیدا میکند به طوری که قوی ترین اجسام را مثل پنیر برش میدهند . 

اما همه این مطالب را گفتیم تا برسیم به این قسمت که ، وقتی اب میتواند همچین قدرتی داشته باشد چرا فقط در برش استفاده شود ؟؟ 

ما میتوانیم با استفاده از دستگاه اب با فشار بالا ایجاد کنیم و با استفاده از ان تمامی کثیفی و جرم نمارا از بین ببریم . به این روش شسشوی نمای ساختمان ، شستشوی نما با سندبلانس گفته میشود . 

استاد کار نما شو با نماشویی در کرج با راپل و شستشوی نمای ساختمان از بالای ساختمان و اتصال راپل به  قسمت محکم در پشت بام از نما پایین امده شروع به شستشوی نما میکند . چون در این روش استا کار نماشویی سانت به سانت به نما دسترسی دارد و پایین می اید میتوانند به بهترین حالت ممکن تمامی جرم  و کثیفی های نمای ساختمان را با فشار اب از بین برده و نمای ساختمان را تمیز کند.